Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Prečo je pravidelná prechádzka najlepším cvičením pre vaše zdravie?

reklama:
žena na prechádzke
Prečo je pravidelná prechádzka najlepším cvičením pre vaše zdravie? Foto: depositphotos.com

Hľadáte spôsob, ako zlepšiť svoje zdravie a začať s jednoduchou fyzickou aktivitou, ktorá nezaťaží vaše kĺby? Prečítajte si, prečo je pravidelná prechádzka najlepším spôsobom na začiatok!

Ste pripravení zlepšiť svoje zdravie, schudnúť a vytvoriť si zdravý denný režim, ktorý vám vydrží roky? Aj keď môže byť cvičenie niekedy zastrašujúce, najmä ak ste doteraz neboli veľmi aktívni, nemusíte skákať rovno do náročných tanečných rutín alebo behať maratóny, ktoré by vás mohli fyzicky preťažiť.

Stačí, ak si vyčistíte prach z topánok, otvoríte dvere a vyberiete sa na nenáročnú prechádzku. Prechádzka má pri chudnutí veľa výhod. Je to ideálna fyzická aktivita pre tých, ktorí si chcú určiť vlastné tempo a môžu kráčať podľa svojich možností. Aj pomalá prechádzka vás udrží aktívnejších ako sedenie na gauči.

krokomer
Prečo je pravidelná prechádzka najlepším cvičením pre vaše zdravie?Foto: depositphotos.com

Výhody prechádzok sú obrovské, nezaťažuje toľko kĺby ako beh, aerobik či iné intenzívne športy. Postupne môžete schudnúť a odľahčiť tak záťaž vašich kolien a v prípade záujmu skúsiť neskôr aj iné formy cvičení. Prechádzky môžete praktikovať kdekoľvek a kedykoľvek.

Nemusíte sa obmedzovať na svoje okolie, ak je počasie zlé alebo sa vo svojom okolí necítite bezpečne, môžete navštíviť posilňovňu a využiť bežecký pás. Zaujíma vás, koľko by ste mali denne prejsť, aby ste videli výsledky? Krokomer je vynikajúci pomocník, ktorý vám môže za pár eur poskytnúť potrebné údaje. Pre bežnú osobu môže 2 000 krokov spáliť až 100 kalórií, pričom odporúčané množstvo krokov za deň je aspoň 10 000, čo predstavuje až 5 míľ.

Rozšírte svoju každodennú rutinu a postupne si stanovte nový cieľ, ako je napríklad 10 000 krokov denne. Začnite s krátkymi prechádzkami, postupne si trasu predlžujte a predtým, ako si to uvedomíte, budete preskúmavať nové oblasti a dosiahnete tisícky krokov denne.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami zo Zivotsdetmi.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 14. mája 2024

Som milovníčka dobrých rád a nápadov. Svojimi článkami už roky prispievam redakcii a pomáham ľuďom uľahčiť si každodenný život.

Zivotsdetmi.sk
Copyright © DG PRO s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.